Suport IT, helpdesk, outsourcing IT
Sau cum îți asiguri activitatea de lucru de zi cu zi, dar fără să întreții o echipă IT proprie
Ce facem
Intervenții de la distanță sau la fața locului
Intervenim rapid atunci când ai o problemă. Cel mai adesea rezolvăm de la distanță, dar venim și la fața locului atunci când este nevoie.
Administrarea stațiilor de lucru
Preluăm sarcina administrării stațiilor tale de lucru: PC-uri, laptop-uri, Windows, Mac – ne ocupăm de ele. Află mai multe despre Windows Autopilot.
Configurarea dispozitivelor mobile
Te ajutăm să-ți administrezi dispozitivele mobile și să-ți setezi pe ele aplicațiile de lucru – email, task-uri, documente în cloud etc.
Administrarea echipamentelor periferice
Ne ocupăm de setarea imprimantelor și a multifuncționalelor din birou.
Întreținerea infrastructurii de rețea
Avem grijă ca rețeaua ta internă să fie mereu funcțională, astfel încât să nu ai întreruperi în activitatea ta.
Suport pentru aplicații
Te ajutăm să depășești problemele care pot apărea în utilizarea aplicațiilor – pentru email, cloud, suita Office etc.
Ce avantaje îți aduce externalizarea IT
1
Un întreg departament IT la îndemână
2
Acces la cunoștințe de specialitate
3
Concentrarea resurselor
4
Reducerea costurilor
5
Asigurarea proceselor de lucru
Îți oferim mai multe variante de abonamente:
– Suport IT Helpdesk –
3 ore L1
125 Euro
lunar- până la 3 ore de suport tehnic nivel 1 dedicat lunar;
- Răspuns cu prioritate la tichete;
- Depanarea problemelor indiferent de sistemul de operare (Windows/MacOS).
- Recomandat companiilor de la 5 la 30 angajați
- Orele se pot utiliza în locație sau remote
Lunar se oferă timesheet cu descrierea fiecărei operațiuni efectuate - Depășirea planului va fi facturat cu 40 Euro / ora
5 ore L1
200 Euro
lunar- până la 5 ore de suport tehnic nivel 1 dedicat lunar;
- Răspuns cu prioritate la tichete;
- Depanarea problemelor indiferent de sistemul de operare (Windows/MacOS).
- Recomandat companiilor de la 5 la 30 angajați
- Orele se pot utiliza în locație sau remote
Lunar se oferă timesheet cu descrierea fiecărei operațiuni efectuate - Depășirea planului va fi facturat cu 40 Euro / ora
10 ore L1/L2
395 Euro
lunar- până la 10 ore de suport tehnic nivel 1 și 2 dedicat lunar;
- Răspuns cu prioritate la tichete;
- Depanarea problemelor indiferent de sistemul de operare (Windows/MacOS).
- Recomandat companiilor de la 30 la 50 angajați
- Orele se pot utiliza în locație sau remote
Lunar se oferă timesheet cu descrierea fiecărei operațiuni efectuate - Depășirea planului va fi facturat cu 45 Euro / ora
Pachetele includ
- Răspuns cu prioritate la tichete;
- Depanarea problemelor indiferent de sistemul de operare (Windows/MacOS).
Termeni și condiții
- Recomandat companiilor de la 5 la 30 angajați
- Orele se pot utiliza în locație sau remote
- Lunar se oferă timesheet cu descrierea fiecărei operațiuni efectuate
- Depășirea planului va fi facturat cu 40 Euro / ora
– Suport IT Avansat –
6 ore L1/2/3
270 Euro
lunar- 6 ore de suport tehnic dedicat și complet nivel 1, 2 și 3;
- disponibilitate pentru o discuție cu consultanții noștri în care să înțelegem care sunt provocările afacerii tale și să oferim soluții avantajoase;
- consultanta de business orientata către identificarea de oportunități strategice și avantaje competitive pentru afacerea ta;
- acces la cele mai avansate resurse tehnice pentru rezolvarea problemelor;
- răspuns cu prioritate la tichete;
- depanarea problemelor indiferent de sistemul de operare (Windows/MacOS);
- depanarea problemelor legate de Windows Server, indiferent de versiune;
- management de infrastructura avansat: 3rd party firewall, Microsoft Autopilot, consolidarea infrastructurii cu șabloane pentru fiecare dispozitiv și multe altele;
- optimizare, scriptare și automatizare prin PowerShell pentru toate procesele de business care rulează pe infrastructura Microsoft;
- program de mentenanță la cerere pentru platformele Windows on-site și pentru cele din Azure cloud;
- recomandat companiilor de la 20 la 50 angajați
- orele se pot utiliza în locație sau remote
- lunar se oferă timesheet cu descrierea fiecărei operațiuni efectuate
- orele neutilizate vor fi reportate cel mult 1 an
- depășirea planului va fi facturat cu 45 Euro / ora
10 ore L2/3
570 Euro
lunar- pana la 10 ore de suport tehnic nivel 2 și 3 dedicat lunar;
- răspuns cu prioritate la tichete;
- acces la cele mai avansate resurse tehnice pentru rezolvarea problemelor;
- implementarea de soluții avansate de management cu ar fi: instalarea și configurarea automată prin Microsoft Autopilot; Integrare AD cu Azure AD via AD Connect; implementare soluție DLP via Microsoft 365 policies și Endpoint Protection; consolidarea infrastructurii cu șabloane pentru fiecare dispozitiv și multe altele;
- scriptare si automatizare prin PowerShell pentru toate procesele de business care rulează pe infrastructura Microsoft;
- depanarea problemelor legate de Windows Server;
- program de mentenanță la cerere pentru platformele Windows on-site și pentru cele din Azure cloud;
- depanarea problemelor prin suportul tehnic Microsoft si escaladarea imediata a sesizărilor prin canalul special de suport al vanzatorului;
- prezența on-site la cerere pentru depanarea problemelor legate de infrastructura Microsoft;
- recomandat companiilor de la 150 la 400 de angajați
- orele se pot utiliza în locație sau remote
- lunar se oferă timesheet cu descrierea fiecărei operațiuni efectuate
- orele neutilizate vor fi reportate cel mult 1 an
- depășirea planului va fi facturat cu 45 Euro / ora
Te ajutăm să alegi
- Orele nefolosite se reportează și sunt valabile timp de un an
- Stabilim împreună care este abonamentul potrivit pentru tine și echipa ta
- Îți explicăm toate costurile asociate, dar și economiile pe termen lung
- Venim cu propuneri și soluții de profesionalizare a infrastructurii tale IT
- Orele de suport pot fi consumate pentru intervenții remote sau în locație
- Toate abonamentele de suport acoperă configurarea și suportul pentru PC-uri și Mac-uri, device-uri mobile, imprimante, Microsoft 365, rețelistică
- Abonamentul este facturat la sfârșitul lunii, în baza unui raport de intervenții ce conține toate operațiunile de suport efectuate în cursul lunii, împreună cu data, durata și descrierea lor