Triangle

SharePoint

Urmărește-ți procesele de business

Cu SharePoint ai acces la propria ta platformă internă de colaborare

Creezi site-uri și portaluri de echipă

Publici conținut pe SharePoint din orice aplicație Office

Colaborezi în timp real pe orice document

Ai o platformă flexibilă, care se pliază nevoilor tale

Echipa ta va colabora și va comunica într-un mediu securizat, iar asta de aproape oriunde și de pe orice dispozitiv

Avantajele platformei

1

Câștigi timp și productivitate

Echipa ta accesează și găsește rapid informațiile și materialele de care are nevoie cu portalurile SharePoint de document management.

Elimini timpii morți care apar atunci când lucrezi cu mai multe instrumente separate.

Angajații tăi care lucrează pe teren rămân productivi și conectați prin instrumentele mobile pentru SharePoint.

 

2

Costuri și complexitate reduse

Diferitele instrumente de colaborare ar trebui să te ajute să economisești timp și bani. Însă toate costurile de licențiere și timpii morți care apar utilizând platforme diferite ajung să însemne exact contrariul.

Prin SharePoint ai o platformă integrată, de la doar 4,20 Euro/lună per utilizator. Pe lângă asta primești email de nivel business prin Microsoft Exchange și conferințe video HD prin Microsoft Teams.

3

Securitate și niveluri de acces

Politicile de securitate și confidențialitate integrate sunt active la nivelul tuturor dispozitivelor și punctelor de acces.

Stabilești ușor și clar gradul de acces pentru fiecare membru al echipei tale.

Replicăm în SharePoint procesele tale de business

  • Istoric pentru fiecare contract cu modificările făcute pe el de către utilizatori.
  • Export în Excel la datele din listele de contracte, furnizori și puncte de lucru.
  • Definirea de task-uri (recurente sau nu) de către fiecare utilizator legate de contracte. Se pot seta notificări pe task-uri și se pot urmări dacă au fost îndeplinite sau nu.
  • Drepturi de acces definite pe grupuri de utilizatori.
  • Structurarea informațiilor financiare referitoare la cheltuieli și aprobări astfel încât să fie ușor de urmărit și utilizat.
  • Niveluri diferite de acces și permisiune pentru utilizatori.
  • Reguli de validare a informațiilor introduse.
  • Workflow-uri pentru aprobarea achizițiilor.
  • Modulul Bugete – structurează informațiile referitoare la bugete. Liniile bugetare sunt definite anual, pe proiect, pe categorii și subcategorii de cheltuieli și sunt supuse unui workflow de aprobare.
  • Modulul Cheltuieli – conține un workflow de aprobare al plăților pentru bugetele aprobate, precum și justificarea acestora.
  • Modulul Venituri – structurează informațiile referitoare la clienți și venituri pe proiect și pe categorie de venit. Aplicația permite introducerea în sistem atât a veniturilor certe, cât și a celor estimate.
  • Drepturi de acces definite pe grupuri de utilizatori
  • Export în Excel pentru datele din listele de cheltuieli și venituri și template Excel pentru urmărirea retragerilor și a cashflow-ului real și estimat.
  • Cu portalurile SharePoint ai acces la spații de lucru și librării de documente.
  • Adaugi foarte ușor documente sau creezi rapid unele noi, direct din portal.
  • Setezi niveluri de permisiuni particularizabile pentru echipele din cadrul organizației tale.
  • Snapshot financiar pentru proiecte și bugete.
  • Timesheet detaliat pentru repartizarea zilnică pe proiecte a activității echipei tale.
  • Project timeline pentru evidența proiectelor aflate în desfășurare și a celor planificate.
  • Drepturi de acces definite pe grupuri de utilizatori.

Hai să vedem cum îți poți optimiza modul de lucru.
Lasă-ne datele tale și te contactăm noi.

Contactați-ne
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.