Helpdesk

Te sprijinim în afacerea ta

Vizual Helpdesk
Ce facem
Avantajele externalizării
Abonamente de suport

Suport IT, helpdesk, outsourcing IT

Sau cum îți asiguri activitatea de lucru de zi cu zi, dar fără să întreții o echipă IT proprie

Ce facem

Simbol Helpdesk – Intervenții de la distanță și la fața locului

Intervenții de la distanță și la fața locului

Intervenim rapid atunci când ai o problemă. Cel mai adesea rezolvăm de la distanță, dar venim și la fața locului atunci când este nevoie.

Simbol Helpdesk – Administrarea stațiilor de lucru

Administrarea stațiilor de lucru

Preluăm sarcina administrării stațiilor tale de lucru: PC-uri, laptop-uri, Windows, Mac – ne ocupăm de ele.

Simbol Helpdesk – Configurarea dispozitivelor mobile

Configurarea dispozitivelor mobile

Te ajutăm să-ți administrezi dispozitivele mobile și să-ți setezi pe ele aplicațiile de lucru – email, task-uri, documente în cloud etc.

Simbol Helpdesk – Administrarea echipamentelor periferice

Administrarea echipamentelor periferice

Ne ocupăm de setarea imprimantelor și a multifuncționalelor din birou.

Simbol Helpdesk – Întreținerea infrastructurii de rețea

Întreținerea infrastructurii de rețea

Avem grijă ca rețeaua ta internă să fie mereu funcțională, astfel încât să nu ai întreruperi în activitatea ta.

Simbol Helpdesk – Suport pentru aplicații

Suport pentru aplicații

Te ajutăm să depășești problemele care pot apărea în utilizarea aplicațiilor – pentru email, cloud, suita Office etc.

Ce avantaje îți aduce externalizarea IT

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Un întreg departament IT la îndemână

Ai acces imediat la resurse IT complexe, dar fără să-ți bați capul cu susținerea unui departament IT intern.

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Acces la cunoștințe de specialitate

Ai la dispoziție o echipă întreagă de specialiști IT, cu domenii variate de expertiză.

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Concentrarea resurselor

Nu irosești timp și bani cu gestionarea problemelor IT, așa că te concentrezi pe dezvoltarea companiei tale.

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Reducerea costurilor

Scapi de costuri financiare și operaționale semnificative.

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Asigurarea proceselor de lucru

Ai siguranța că în cazul unei probleme ai la dispozție o echipă IT dedicată care să te ajute în depășirea problemei.

Îți oferim mai multe variante de abonamente,
fiecare adaptat diferitelor niveluri de suport IT

3 ore

90 Euro
lunar

5 ore

140 Euro
lunar

9 ore

245 Euro
lunar

15 ore

390 Euro
lunar

20 ore

480 Euro
lunar

  • Orele de suport pot fi consumate pentru intervenții remote sau în locație
  • Toate abonamentele de suport acoperă configurarea și suportul pentru PC-uri și Mac-uri,
    device-uri mobile, imprimante, Office 365, rețelistică
  • Abonamentul este facturat la sfârșitul lunii, în baza unui raport de intervenții ce conține toate operațiunile de suport efectuate în cursul lunii, împreună cu data, durata și descrierea lor
  • Orele nefolosite se reportează și sunt valabile timp de un an
  • Orele suplimentare (peste cele incluse în abonament) se facturează cu suma de 30 Euro/oră

Te ajutăm să alegi

  • Stabilim împreună care este abonamentul potrivit pentru tine și echipa ta
  • Îți explicăm toate costurile asociate, dar și economiile pe termen lung
  • Venim cu propuneri și soluții de profesionalizare a infrastructurii tale IT

Lasă IT-ul în grija noastră

Contactează-ne