Helpdesk

Te sprijinim în afacerea ta

Vizual Helpdesk

Suport IT, helpdesk, outsourcing IT

Sau cum îți asiguri activitatea de lucru de zi cu zi, dar fără să întreții o echipă IT proprie

Ce facem

Simbol Helpdesk – Intervenții de la distanță și la fața locului

Intervenții de la distanță și la fața locului

Intervenim rapid atunci când ai o problemă. Cel mai adesea rezolvăm de la distanță, dar venim și la fața locului atunci când este nevoie.

Simbol Helpdesk – Administrarea stațiilor de lucru

Administrarea stațiilor de lucru

Preluăm sarcina administrării stațiilor tale de lucru: PC-uri, laptop-uri, Windows, Mac – ne ocupăm de ele.

Simbol Helpdesk – Configurarea dispozitivelor mobile

Configurarea dispozitivelor mobile

Te ajutăm să-ți administrezi dispozitivele mobile și să-ți setezi pe ele aplicațiile de lucru – email, task-uri, documente în cloud etc.

Simbol Helpdesk – Administrarea echipamentelor periferice

Administrarea echipamentelor periferice

Ne ocupăm de setarea imprimantelor și a multifuncționalelor din birou.

Simbol Helpdesk – Întreținerea infrastructurii de rețea

Întreținerea infrastructurii de rețea

Avem grijă ca rețeaua ta internă să fie mereu funcțională, astfel încât să nu ai întreruperi în activitatea ta.

Simbol Helpdesk – Suport pentru aplicații

Suport pentru aplicații

Te ajutăm să depășești problemele care pot apărea în utilizarea aplicațiilor – pentru email, cloud, suita Office etc.

Ce avantaje îți aduce externalizarea IT

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Un întreg departament IT la îndemână

Ai acces imediat la resurse IT complexe, dar fără să-ți bați capul cu susținerea unui departament IT intern.

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Acces la cunoștințe de specialitate

Ai la dispoziție o echipă întreagă de specialiști IT, cu domenii variate de expertiză.

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Concentrarea resurselor

Nu irosești timp și bani cu gestionarea problemelor IT, așa că te concentrezi pe dezvoltarea companiei tale.

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Reducerea costurilor

Scapi de costuri financiare și operaționale semnificative.

Simbol Helpdesk – Avantaj pentru externalizare IT

Asigurarea proceselor de lucru

Ai siguranța că în cazul unei probleme ai la dispozție o echipă IT dedicată care să te ajute în depășirea problemei.

Îți oferim mai multe variante de abonamente,
fiecare adaptat diferitelor niveluri de suport IT

3 ore

90 Euro
lunar

5 ore

140 Euro
lunar

9 ore

245 Euro
lunar

15 ore

390 Euro
lunar

20 ore

480 Euro
lunar

  • Orele de suport pot fi consumate pentru intervenții remote sau în locație
  • Toate abonamentele de suport acoperă configurarea și suportul pentru PC-uri și Mac-uri,
    device-uri mobile, imprimante, Office 365, rețelistică
  • Abonamentul este facturat la sfârșitul lunii, în baza unui raport de intervenții ce conține toate operațiunile de suport efectuate în cursul lunii, împreună cu data, durata și descrierea lor
  • Orele nefolosite se reportează și sunt valabile timp de un an
  • Orele suplimentare (peste cele incluse în abonament) se facturează cu suma de 30 Euro/oră

Te ajutăm să alegi

  • Stabilim împreună care este abonamentul potrivit pentru tine și echipa ta
  • Îți explicăm toate costurile asociate, dar și economiile pe termen lung
  • Venim cu propuneri și soluții de profesionalizare a infrastructurii tale IT

Lasă IT-ul în grija noastră

Contactează-ne