Alertă C.U.I.

Monitorizezi ușor portofoliul de companii partenere

Vizual Alertă C.U.I.

Ce este Alertă C.U.I.

Alertă C.U.I. este o soluție online de monitorizare care îți permite să iei rapid măsuri în momentul în care apar situații de risc în cadrul portofoliului tău de companii partenere – de exemplu insolvență sau faliment, datorii restante față de bugetul de stat etc.

Introduci în aplicație un portofoliu de societăți, iar soluția preia informațiile din sursele oficiale, le actualizează periodic și te alertează pe email dacă apar modificări sau situații de risc.

Componentele de bază ale aplicației

Simbol Alertă C.U.I. – Managementul portofoliului

Managementul portofoliului

Îți organizezi ușor și eficient portofoliul de clienți, potențiali cumpărători, furnizori sau parteneri.

Simbol Alertă C.U.I. – Monitorizare

Evaluare constantă

Ai acces permanent la datele companiilor monitorizate – statutul legal, situația financiară, comportamentul de plată, garanțiile mobiliare și dosarele în justiție.

Simbol Alertă C.U.I. – Alertare

Alertare pe email

Ești avertizat pe email în momentul în care apare o situație de risc – insolvență sau faliment, modificări la Registrul Comerțului, datorii restante față de bugetul de stat, modificări la ANAF.

Simbol Alertă C.U.I. – Exportare

Exportarea datelor

Poți exporta datele în Excel pentru a le prelucra mai ușor – date de companie, bilanțuri, dosare în justiție, AEGRM.

Funcționalități

  • Insolvență listată în Buletinul Procedurilor de Insolvență – actualizări zilnice
  • Registrul Comerțului – actualizări săptămânale
  • Date financiare (Ministerul Finanțelor Publice) – actualizări anuale
  • Dosare în instanță – actualizări zilnice (faliment) sau săptămânale (alte materii)
  • Stare ANAF – inactivare/reactivare – actualizări la 3 zile
  • Datorii restante ANAF – actualizări trimestriale
  • Actualizări ANAF – plătitor TVA; split TVA; TVA la încasare – actualizări la 3 zile
  • Este listată în Buletinul Procedurilor de Insolvență
  • Înregistrează datorii restante către bugetul de stat
  • Înregistrează dosare noi în instanțele judecătorești
  • Înregistrează dosar de faliment la Tribunalul aferent
  • Își schimbă statutul la ANAF – plătitor TVA, TVA la încasare și split TVA
  • Își modifică statutul la Registrul Comerțului
  • La nivel de portofoliu – date de companie/bilanț » export în Excel
  • La nivel de companie – dosare în justiție » export în Excel
  • La nivel de companie – înregistrări (AEGRM) » export în Word
  • La nivel de companie – raport al datelor de companie » versiune printabilă
  • Etichete personalizate – selecții de companii după criterii proprii
  • Conturi multiple – utilizatori secundari
  • Raport de bază – detalii despre companie (nelimitat în cadrul abonamentului)
  • Raport RECOM – administratori și asociați (pe bază de credite)
  • Raport CIP – interogări în Centrala Incidentelor de Plată (pe bază de credite)
  • Raport e-Premium Creditreform – raport de credit/limită de credit (pe bază de credite)

Testează gratuit soluția timp de 30 zile.
Lasă-ne datele tale și te contactăm noi.

Contactează-ne

Te susținem prin soluții IT imparțiale și adecvate.

Iar asta îți asigură libertatea și liniștea de a-ți urmări propriile obiective de afaceri.

Contactează-ne