Office 3652018-03-20T17:45:50+00:00

Ce este Office 365

Prin Office 365 dispui de o suită întreagă de instrumente gândite pentru companii și pentru modul în care oamenii lucrează astăzi.

La bază stau aplicațiile Office pe care le cunoști – Outlook, Excel, Word etc. Lor li se adaugă funcționalități extinse bazate pe servicii cloud profesionale.

Office 365 – Dispozitive
Exchange Online Logo

Email de nivel business

SharePoint Logo

Platformă internă de documente și librării

Power BI Logo

Analize de business

Microsoft Teams Logo

Soluție de conferințe
audio-video

Office 365 te ajută să realizezi mai multe

Capeți mobilitate

  • Echipa ta va rămâne conectată la informațiile de care are nevoie.
  • Documentele companiei pot fi accesate de oriunde în condiții de securitate, indiferent de dispozitivul utilizat – PC, laptop, tabletă sau telefon mobil.

Lucrezi cu încredere

  • Deși mediul de lucru este unul mobil, deții controlul asupra securității datelor și documentelor tale. Prin instrumentele deja integrate definești clar accesul la informații la nivel de utilizatori și grupuri de utilizatori.
  • În plus, protecțiile anti-spam și anti-malware, backup-ul continuu de date și opțiunea de recuperare a lor îți protejează întreaga organizație.

Echipa ta colaborează mai bine

  • Îți ajuți echipa să lucreze mai bine împreună prin opțiuni precum lucrul simultan pe același document și vizualizarea modificărilor în timp real.
  • Mai mult, prin partajarea documentelor și a calendarelor de lucru rămâi conectat atât cu colegii tăi, cât și cu colaboratorii externi.

Află mai multe despre Office 365.
Hai să vedem împreună dacă se potrivește companiei tale.

Contactează-ne

Licențierea ca abonament

Cu Office 365 ai un alt mod de licențiere, mai avantajos. Pe scurt:

  • Primești serviciul sub forma unui abonament pe care îl poți plăti lunar sau anual
  • Plătești atât timp cât ai nevoie și te folosești de soluția Office 365
  • În plus, treci la un sistem de costuri lunare mici, fixe și pentru care îți poți planifica ușor bugetul
  • Mai mult, întreaga echipă folosește aceeași versiune de Office – adică mereu cea mai recentă și cu întregul set de funcționalități disponibile
Office 365 – Security
Business EssentialsBusiness Premium
4,20 Euro utilizator/lună
(angajament anual)
10,50 Euro utilizator/lună
(angajament anual)
Suita OfficeVersiunile desktop ale aplicațiilor Office 2016: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (plus Access și Publisher, doar pentru PC)
Email și calendarGăzduirea email-ului cu o cutie poștală de 50 GB și adresă de domeniu de email particularizat
Versiuni webOutlook, Word, Excel și PowerPoint
Dispozitive multipleO singură licență acoperă 5 telefoane, 5 tablete și 5 computere PC sau Mac per utilizator
Stocare în cloudStocarea și partajarea fișierelor cu 1 TB de spațiu de stocare în OneDrive
Platformă de colaborareIntranet la nivel de firmă și site-uri de echipă cu SharePoint
Conferințe audio-videoÎntâlniri online și conferințe video pentru până la 250 de persoane

Încearcă soluția Office 365.
Gratuit, 30 de zile, fără absolut nici o obligație.

Testează

Migrare și implementare

  • Te ajutăm să faci trecerea la soluția Office 365 și să migrezi datele și fișierele tale de pe infrastructura locală pe infrastructura cloud oferită de Microsoft.
  • Totodată, suntem conștienți că trecerea de la o soluție locală la una dezvoltată în cloud poate părea dificilă. Însă noi îți suntem alături pentru a depăși orice probleme ar putea apărea și pentru a-ți arăta cum să profiți la maxim de soluția ta Office 365.
Office 365
Starter
Office 365
Ready
Office 365
Full Setup
9 Euro/utilizator19 Euro/utilizator39 Euro/utilizator
​Configurarea serviciului de email
Îți setăm și pregătim domeniul de email pentru platforma Office 365 și creăm lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setăm datele aferente (nume, telefon, departament etc.)
[maxim trei domenii de email]
​Folder de contacte comune
Realizăm un folder cu contactele comune la nivelul întregii tale companii. Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru întreaga companie.
​Configurarea calendarelor comune
Setăm calendarele comune pentru ca angajații tăi să poată verifica programul colegilor lor și să-și poată planifica activitatea eficient.
​Setarea grupurilor de email
Îți setăm grupurile de email necesare – la nivelul departamentelor, de exemplu – pentru ca echipa ta să poată comunica mai ușor și mai rapid.
​Configurarea unui portal SharePoint
Pregătim pentru echipa ta un portal intern de companie pentru partajarea de documente și organizarea lor în librării. Fiecare angajat va putea găsi rapid fișierele de care are nevoie și va putea colabora cu colegii săi simultan pe același document.
​Migrarea datelor existente pe un server de email în Office 365
Ne referim la migrarea datelor angajaților tăi (email-uri, calendare, contacte și task-uri) în noua platformă Office 365, iar aici sunt două situații posibile:

  • de pe un server Exchange: se pot migra email-uri, contacte, calendare și task-uri;
  • de pe un server POP sau IMAP: se pot migra numai email-uri.
​Configurarea aplicației Outlook pentru Office 365
Setăm conturile de email ale echipei tale în aplicația Outlook.
​Configurarea dispozitivelor mobile (smartphone sau tabletă)
Setăm dispozitivele angajaților tăi astfel încât aceștia vor rămâne mereu în contact și vor putea accesa fișierele de care au nevoie, de oriunde – de pe PC, smartphone sau tabletă.
​Suport post-implementare (4 ore)
Suntem alături de tine și de echipa ta pentru a vă ajuta să folosiți și să profitați la maxim de soluția Office 365.

Vrei să afli mai multe despre soluția Office 365?
Lasă-ne datele tale și te contactăm noi.

Contactează-ne