Triangle

Office 365 este
biroul tău în cloud

Ai acces de oriunde la documentele tale

Ce este Office 365

Prin Office 365 dispui de o suită întreagă de instrumente gândite pentru companii și pentru modul în care oamenii lucrează astăzi.

La bază stau aplicațiile Office pe care le cunoști – Outlook, Excel, Word etc. Lor li se adaugă funcționalități extinse bazate pe servicii cloud profesionale.

Email de nivel
business

Platformă internă de
documente și librării

Analize
de business

Soluție de conferințe
audio-video

Office 365 te ajută să realizezi mai multe

Capeți mobilitate

Lucrezi cu încredere

Echipa ta colaborează mai bine

Află mai multe despre Office 365.

Hai să vedem împreună dacă se potrivește companiei tale.

Licențierea ca abonament

Cu Office 365 ai un alt mod de licențiere, mai avantajos. Pe scurt:

Licență

Business
Essentials

4.20 Euro

utilizator/lună

X Suita Office – Versiunile desktop ale aplicațiilor Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (plus Access și Publisher, doar pentru PC)

✓ Email și calendar – Găzduirea email-ului cu o cutie poștală de 50 GB și adresă de domeniu de email particularizat

✓ Versiuni web – Outlook, Word, Excel și PowerPoint

X Dispozitive multiple – O singură licență acoperă 5 telefoane, 5 tablete și 5 computere PC sau Mac per utilizator

✓ Stocare în cloud – Stocarea și partajarea fișierelor cu 1 TB spațiu de stocare în OneDrive

✓ Platformă de colaborare – Intranet la nivel de firmă și site-uri de echipă cu SharePoint

✓ Conferințe audio-video – Întâlniri online și conferințe video pentru până la 250 de persoane

Licență

Business
Premium

10.50 Euro

utilizator/lună

✓ Suita Office – Versiunile desktop ale aplicațiilor Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (plus Access și Publisher, doar pentru PC)

✓ Email și calendar – Găzduirea email-ului cu o cutie poștală de 50 GB și adresă de domeniu de email particularizat

✓ Versiuni web – Outlook, Word, Excel și PowerPoint

✓ Dispozitive multiple – O singură licență acoperă 5 telefoane, 5 tablete și 5 computere PC sau Mac per utilizator

✓ Stocare în cloud – Stocarea și partajarea fișierelor cu 1 TB spațiu de stocare în OneDrive

✓ Platformă de colaborare – Intranet la nivel de firmă și site-uri de echipă cu SharePoint

✓ Conferințe audio-video – Întâlniri online și conferințe video pentru până la 250 de persoane

Încearcă Office 365

Gratuit, 30 de zile, fără absolut nici o obligație

Migrare și implementare

1

Te ajutăm să faci trecerea la soluția Office 365 și să migrezi datele și fișierele tale de pe infrastructura locală pe infrastructura cloud oferită de Microsoft.

2

Totodată, suntem conștienți că trecerea de la o soluție locală la una dezvoltată în cloud poate părea dificilă. Însă noi îți suntem alături pentru a depăși orice probleme ar putea apărea și pentru a-ți arăta cum să profiți la maxim de soluția ta Office 365.

Licență

Office 365
Starter

9 Euro

per utilizator

✓ Configurarea serviciului de email – Îți setăm și pregătim domeniul de email pentru platforma Office 365 și creăm lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setăm datele aferente (nume, telefon, departament etc.) [maxim trei domenii de email]

✓ Foldere de contacte comune – Realizăm un folder cu contactele comune la nivelul întregii tale companii. Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru întreaga companie.

✓ Configurarea calendarelor comune – Setăm calendarele comune pentru ca angajații tăi să poată verifica programul colegilor lor și să-și poată planifica activitatea eficient.

✓ Setarea grupurilor de email – Îți setăm grupurile de email necesare – la nivelul departamentelor, de exemplu – pentru ca echipa ta să poată comunica mai ușor și mai rapid.

✓ Configurarea unui portal SharePoint – Pregătim pentru echipa ta un portal intern de companie pentru partajarea de documente și organizarea lor în librării. Fiecare angajat va putea găsi rapid fișierele de care are nevoie și va putea colabora cu colegii săi simultan pe același document.

X Migrarea datelor existente pe un server de email în Office 365 – Ne referim la migrarea datelor angajaților tăi (email-uri, calendare, contacte și task-uri) în noua platformă Office 365, iar aici sunt două situații posibile:

  • de pe un server Exchange: se pot migra email-uri, contacte, calendare și task-uri;
  • de pe un server POP sau IMAP: se pot migra numai email-uri.

X Configurarea aplicației Outlook pentru Office 365 – Setăm conturile de email ale echipei tale în aplicația Outlook.

X Configurarea dispozitivelor mobile (smartphone sau tabletă) – Setăm dispozitivele angajaților tăi astfel încât aceștia vor rămâne mereu în contact și vor putea accesa fișierele de care au nevoie, de oriunde – de pe PC, smartphone sau tabletă.

✓ Suport post-implementare (4 ore) – Suntem alături de tine și de echipa ta pentru a vă ajuta să folosiți și să profitați la maxim de soluția Office 365.

Licență

Office 365
Ready

19 Euro

per utilizator

✓ Configurarea serviciului de email – Îți setăm și pregătim domeniul de email pentru platforma Office 365 și creăm lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setăm datele aferente (nume, telefon, departament etc.) [maxim trei domenii de email]

✓ Foldere de contacte comune – Realizăm un folder cu contactele comune la nivelul întregii tale companii. Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru întreaga companie.

✓ Configurarea calendarelor comune – Setăm calendarele comune pentru ca angajații tăi să poată verifica programul colegilor lor și să-și poată planifica activitatea eficient.

✓ Setarea grupurilor de email – Îți setăm grupurile de email necesare – la nivelul departamentelor, de exemplu – pentru ca echipa ta să poată comunica mai ușor și mai rapid.

✓ Configurarea unui portal SharePoint – Pregătim pentru echipa ta un portal intern de companie pentru partajarea de documente și organizarea lor în librării. Fiecare angajat va putea găsi rapid fișierele de care are nevoie și va putea colabora cu colegii săi simultan pe același document.

✓ Migrarea datelor existente pe un server de email în Office 365 – Ne referim la migrarea datelor angajaților tăi (email-uri, calendare, contacte și task-uri) în noua platformă Office 365, iar aici sunt două situații posibile:

  • de pe un server Exchange: se pot migra email-uri, contacte, calendare și task-uri;
  • de pe un server POP sau IMAP: se pot migra numai email-uri.

X Configurarea aplicației Outlook pentru Office 365 – Setăm conturile de email ale echipei tale în aplicația Outlook.

X Configurarea dispozitivelor mobile (smartphone sau tabletă) – Setăm dispozitivele angajaților tăi astfel încât aceștia vor rămâne mereu în contact și vor putea accesa fișierele de care au nevoie, de oriunde – de pe PC, smartphone sau tabletă.

✓ Suport post-implementare (4 ore) – Suntem alături de tine și de echipa ta pentru a vă ajuta să folosiți și să profitați la maxim de soluția Office 365.

Licență

Office 365
Full setup

39 Euro

per utilizator

✓ Configurarea serviciului de email – Îți setăm și pregătim domeniul de email pentru platforma Office 365 și creăm lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setăm datele aferente (nume, telefon, departament etc.) [maxim trei domenii de email]

✓ Foldere de contacte comune – Realizăm un folder cu contactele comune la nivelul întregii tale companii. Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru întreaga companie.

✓ Configurarea calendarelor comune – Setăm calendarele comune pentru ca angajații tăi să poată verifica programul colegilor lor și să-și poată planifica activitatea eficient.

✓ Setarea grupurilor de email – Îți setăm grupurile de email necesare – la nivelul departamentelor, de exemplu – pentru ca echipa ta să poată comunica mai ușor și mai rapid.

✓ Configurarea unui portal SharePoint – Pregătim pentru echipa ta un portal intern de companie pentru partajarea de documente și organizarea lor în librării. Fiecare angajat va putea găsi rapid fișierele de care are nevoie și va putea colabora cu colegii săi simultan pe același document.

✓ Migrarea datelor existente pe un server de email în Office 365 – Ne referim la migrarea datelor angajaților tăi (email-uri, calendare, contacte și task-uri) în noua platformă Office 365, iar aici sunt două situații posibile:

  • de pe un server Exchange: se pot migra email-uri, contacte, calendare și task-uri;
  • de pe un server POP sau IMAP: se pot migra numai email-uri.

✓ Configurarea aplicației Outlook pentru Office 365 – Setăm conturile de email ale echipei tale în aplicația Outlook.

✓ Configurarea dispozitivelor mobile (smartphone sau tabletă) – Setăm dispozitivele angajaților tăi astfel încât aceștia vor rămâne mereu în contact și vor putea accesa fișierele de care au nevoie, de oriunde – de pe PC, smartphone sau tabletă.

✓ Suport post-implementare (4 ore) – Suntem alături de tine și de echipa ta pentru a vă ajuta să folosiți și să profitați la maxim de soluția Office 365.

Vrei să afli mai multe despre Office 365?

Lasă-ne datele tale și te contactăm noi.

Încearcă Office 365
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Contactați-ne
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.