Office 365 – Noul tău birou

Ai acces de oriunde la documentele tale

Vizual Helpdesk

Ce este Office 365?

Prin Office 365 dispui de o suită întreagă de instrumente gândite pentru companii și pentru modul în care oamenii lucrează astăzi.

 

La bază stau aplicațiile Office pe care le cunoști – Outlook, Excel, Word etc.
Lor li se adaugă funcționalități extinse bazate pe servicii cloud profesionale.

Email de nivel business

Platformă internă de documente și librării

Analize de business

Soluție de conferințe
audio-video

Office 365 te ajută să realizezi mai multe

Simbol Helpdesk – Intervenții de la distanță și la fața locului

Capeți mobilitate

Echipa ta va rămâne conectată la informațiile de care are nevoie.

Documentele companiei pot fi accesate de oriunde în condiții de securitate, indiferent de dispozitivul utilizat – PC, laptop, tabletă sau telefon mobil.

Simbol Helpdesk – Administrarea stațiilor de lucru

Lucrezi cu încredere

Deși mediul de lucru este unul mobil, deții controlul asupra securității datelor și documentelor tale. Prin instrumentele deja integrate definești clar accesul la informații la nivel de utilizatori și grupuri de utilizatori.

În plus, protecțiile anti-spam și anti-malware, backup-ul continuu de date și opțiunea de recuperare a lor îți protejează întreaga organizație.

Simbol Helpdesk – Configurarea dispozitivelor mobile

Echipa ta colaborează mai bine

Îți ajuți echipa să lucreze mai bine împreună prin opțiuni precum lucrul simultan pe același document și vizualizarea modificărilor în timp real.

Mai mult, prin partajarea documentelor și a calendarelor de lucru rămâi conectat atât cu colegii tăi, cât și cu colaboratorii externi.

Află mai multe despre Office 365.

Hai să vedem împreună dacă se potrivește companiei tale.

Contactează-ne

Licențierea ca abonament

Cu Office 365 ai un alt mod de licențiere, mai avantajos. Pe scurt:

 

Primești serviciul sub forma unui abonament pe care îl poți plăti lunar sau anual

Plătești atât timp cât ai nevoie și te folosești de soluția Office 365

În plus, treci la un sistem de costuri lunare mici, fixe și pentru care îți poți planifica ușor bugetul

Mai mult, întreaga echipă folosește aceeași versiune de Office – adică mereu cea mai recentă și cu întregul set de funcționalități disponibile

Licența

Business
Essentials

4.20 EUR

utilizator / lună (angajat anual)

  Suita Office - Versiunile desktop ale aplicațiilor Office 2016: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (plus Access și Publisher, doar pentru PC)

  Email și Calendar - Găzduirea email-ului cu o cutie poștală de 50 GB și adresă de domeniu de email particularizat

  Versiuni Web - Outlook, Word, Excel și PowerPoint

  Dispozitive multiple - O singură licență acoperă 5 telefoane, 5 tablete și 5 computere PC sau Mac per utilizator

  Stocare în Cloud - Stocarea și partajarea fișierelor cu 1 TB de spațiu de stocare în OneDrive

  Platformă de colaborare - Intranet la nivel de firmă și site-uri de echipă cu SharePoint

  Conferințe audio-video - Întâlniri online și conferințe video pentru până la 250 de persoane

Licența

Business
Premium

10.50 EUR

utilizator / lună (angajat anual)

  Suita Office - Versiunile desktop ale aplicațiilor Office 2016: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (plus Access și Publisher, doar pentru PC)

  Email și Calendar - Găzduirea email-ului cu o cutie poștală de 50 GB și adresă de domeniu de email particularizat

  Versiuni Web - Outlook, Word, Excel și PowerPoint

  Dispozitive multiple - O singură licență acoperă 5 telefoane, 5 tablete și 5 computere PC sau Mac per utilizator

  Stocare în Cloud - Stocarea și partajarea fișierelor cu 1 TB de spațiu de stocare în OneDrive

  Platformă de colaborare - Intranet la nivel de firmă și site-uri de echipă cu SharePoint

  Conferințe audio-video - Întâlniri online și conferințe video pentru până la 250 de persoane

Încearcă soluția Office 365.

Gratuit, 30 de zile, fără absolut nici o obligație

Testează

Migrare și implementare

1

Migrare

Te ajutăm să faci trecerea la soluția Office 365 și să migrezi datele și fișierele tale de pe infrastructura locală pe infrastructura cloud oferită de Microsoft.

2

Implementare

Totodată, suntem conștienți că trecerea de la o soluție locală la una dezvoltată în cloud poate părea dificilă. Însă noi îți suntem alături pentru a depăși orice probleme ar putea apărea și pentru a-ți arăta cum să profiți la maxim de soluția ta Office 365.

Pachet

Office 365
Starter

9 EUR

  Configurarea serviciului de email - Îți setăm și pregătim domeniul de email pentru platforma Office 365 și creăm lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setăm datele aferente (nume, telefon, departament etc.) [maxim trei domenii de email]

  Foldere decontacte comune - Realizăm un folder cu contactele comune la nivelul întregii tale companii. Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru întreaga companie.

  Configurarea Calendarelor comune - Setăm calendarele comune pentru ca angajații tăi să poată verifica programul colegilor lor și să-și poată planifica activitatea eficient.

  Setarea grupurilor de email - Îți setăm grupurile de email necesare – la nivelul departamentelor, de exemplu – pentru ca echipa ta să poată comunica mai ușor și mai rapid.

  Configurarea unui portal SharePoint - Pregătim pentru echipa ta un portal intern de companie pentru partajarea de documente și organizarea lor în librării. Fiecare angajat va putea găsi rapid fișierele de care are nevoie și va putea colabora cu colegii săi simultan pe același document.

  Migrarea datelor existente pe un server de email în Office365 - Ne referim la migrarea datelor angajaților tăi (email-uri, calendare, contacte și task-uri) în noua platformă Office 365, iar aici sunt două situații posibile:

de pe un server Exchange: se pot migra email-uri, contacte, calendare și task-uri;

de pe un server POP sau IMAP: se pot migra numai email-uri.

  Configurarea aplicației Outlook pentru Office365 - Setăm conturile de email ale echipei tale în aplicația Outlook.

  Configurarea dispozitivelor mobile (smartphone sau tabletă) - Setăm dispozitivele angajaților tăi astfel încât aceștia vor rămâne mereu în contact și vor putea accesa fișierele de care au nevoie, de oriunde – de pe PC, smartphone sau tabletă.

  Suport post-implementare (4 ore) - Suntem alături de tine și de echipa ta pentru a vă ajuta să folosiți și să profitați la maxim de soluția Office 365.

Pachet

Office 365
Ready

19 EUR

  Configurarea serviciului de email - Îți setăm și pregătim domeniul de email pentru platforma Office 365 și creăm lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setăm datele aferente (nume, telefon, departament etc.) [maxim trei domenii de email]

  Foldere decontacte comune - Realizăm un folder cu contactele comune la nivelul întregii tale companii. Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru întreaga companie.

  Configurarea Calendarelor comune - Setăm calendarele comune pentru ca angajații tăi să poată verifica programul colegilor lor și să-și poată planifica activitatea eficient.

  Setarea grupurilor de email - Îți setăm grupurile de email necesare – la nivelul departamentelor, de exemplu – pentru ca echipa ta să poată comunica mai ușor și mai rapid.

  Configurarea unui portal SharePoint - Pregătim pentru echipa ta un portal intern de companie pentru partajarea de documente și organizarea lor în librării. Fiecare angajat va putea găsi rapid fișierele de care are nevoie și va putea colabora cu colegii săi simultan pe același document.

  Migrarea datelor existente pe un server de email în Office365 - Ne referim la migrarea datelor angajaților tăi (email-uri, calendare, contacte și task-uri) în noua platformă Office 365, iar aici sunt două situații posibile:

de pe un server Exchange: se pot migra email-uri, contacte, calendare și task-uri;

de pe un server POP sau IMAP: se pot migra numai email-uri.

  Configurarea aplicației Outlook pentru Office365 - Setăm conturile de email ale echipei tale în aplicația Outlook.

  Configurarea dispozitivelor mobile (smartphone sau tabletă) - Setăm dispozitivele angajaților tăi astfel încât aceștia vor rămâne mereu în contact și vor putea accesa fișierele de care au nevoie, de oriunde – de pe PC, smartphone sau tabletă.

  Suport post-implementare (4 ore) - Suntem alături de tine și de echipa ta pentru a vă ajuta să folosiți și să profitați la maxim de soluția Office 365.

Pachet

Office 365
Full Setup

39 EUR

  Configurarea serviciului de email - Îți setăm și pregătim domeniul de email pentru platforma Office 365 și creăm lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setăm datele aferente (nume, telefon, departament etc.) [maxim trei domenii de email]

  Foldere decontacte comune - Realizăm un folder cu contactele comune la nivelul întregii tale companii. Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru întreaga companie.

  Configurarea Calendarelor comune - Setăm calendarele comune pentru ca angajații tăi să poată verifica programul colegilor lor și să-și poată planifica activitatea eficient.

  Setarea grupurilor de email - Îți setăm grupurile de email necesare – la nivelul departamentelor, de exemplu – pentru ca echipa ta să poată comunica mai ușor și mai rapid.

  Configurarea unui portal SharePoint - Pregătim pentru echipa ta un portal intern de companie pentru partajarea de documente și organizarea lor în librării. Fiecare angajat va putea găsi rapid fișierele de care are nevoie și va putea colabora cu colegii săi simultan pe același document.

  Migrarea datelor existente pe un server de email în Office365 - Ne referim la migrarea datelor angajaților tăi (email-uri, calendare, contacte și task-uri) în noua platformă Office 365, iar aici sunt două situații posibile:

de pe un server Exchange: se pot migra email-uri, contacte, calendare și task-uri;

de pe un server POP sau IMAP: se pot migra numai email-uri.

  Configurarea aplicației Outlook pentru Office365 - Setăm conturile de email ale echipei tale în aplicația Outlook.

  Configurarea dispozitivelor mobile (smartphone sau tabletă) - Setăm dispozitivele angajaților tăi astfel încât aceștia vor rămâne mereu în contact și vor putea accesa fișierele de care au nevoie, de oriunde – de pe PC, smartphone sau tabletă.

  Suport post-implementare (4 ore) - Suntem alături de tine și de echipa ta pentru a vă ajuta să folosiți și să profitați la maxim de soluția Office 365.

Vrei să afli mai multe despre soluția Office 365?

Contactează-ne