Helpdesk 2018-03-21T17:35:54+00:00
Suport IT – Helpdesk

Helpdesk

Te sprijinim în afacerea ta

Ce facem
Avantajele externalizării
Abonamente de suport

Suport IT, helpdesk, outsourcing IT – sau cum să-ți asiguri activitatea de lucru de zi cu zi, dar fără să întreții o echipă IT proprie

Ce facem

Intervenții de la distanță și la fața locului

Intervenim rapid atunci când ai o problemă. Cel mai adesea rezolvăm de la distanță, dar venim și la fața locului atunci când este nevoie.

Administrarea stațiilor de lucru

Preluăm sarcina administrării stațiilor tale de lucru: PC-uri, laptop-uri, Windows, Mac – ne ocupăm de ele.

Configurarea dispozitivelor mobile

Te ajutăm să-ți administrezi dispozitivele mobile și să-ți setezi pe ele aplicațiile de lucru – email, task-uri, documente în cloud etc.

Administrarea echipamentelor periferice

Ne ocupăm de setarea imprimantelor și a multifuncționalelor din birou.

Întreținerea infrastructurii de rețea

Avem grijă ca rețeaua ta internă să fie mereu funcțională, astfel încât să nu ai întreruperi în activitatea ta.

Suport pentru aplicații

Te ajutăm să depășești problemele care pot apărea în utilizarea aplicațiilor – pentru email, cloud, suita Office etc.

Ce avantaje îți aduce externalizarea IT

Un întreg departament IT la îndemână

  • Ai acces imediat la resurse IT complexe, dar fără să-ți bați capul cu susținerea unui departament IT intern.

Acces la cunoștințe de specialitate

  • Ai la dispoziție o echipă întreagă de specialiști IT, cu domenii variate de expertiză.

Concentrarea resurselor

  • Nu irosești timp și bani cu gestionarea problemelor IT, așa că te concentrezi pe dezvoltarea companiei tale.

Reducerea costurilor

  • Scapi de costuri financiare și operaționale semnificative.

Asigurarea proceselor de lucru

  • Ai siguranța că în cazul unei probleme ai la dispozție o echipă IT dedicată care să te ajute în depășirea problemei.

Îți oferim mai multe variante de abonamente, fiecare adaptat diferitelor niveluri de suport IT

3 ore

90lunar

5 ore

140lunar

9 ore

245lunar

15 ore

390lunar

20 ore

480lunar
  • Orele de suport pot fi consumate pentru intervenții remote sau în locație
  • Toate abonamentele de suport acoperă configurarea și suportul pentru PC-uri și Mac-uri, device-uri mobile, imprimante, Office 365, rețelistică
  • Abonamentul este facturat la sfârșitul lunii, în baza unui raport de intervenții ce conține toate operațiunile de suport efectuate în cursul lunii, împreună cu data, durata și descrierea lor
  • Orele nefolosite se reportează și sunt valabile timp de un an
  • Orele suplimentare (peste cele incluse în abonament) se facturează cu suma de 30 Euro/oră

Alegem împreună cu tine

  • Stabilim împreună care este abonamentul potrivit pentru tine și echipa ta
  • Îți explicăm toate costurile asociate, dar și economiile pe termen lung
  • Venim cu propuneri și soluții de profesionalizare a infrastructurii tale IT

Lasă IT-ul în grija noastră

Contactează-ne